NOCLEGI OSTOJA GÓRSKA


Kompleks Turystyczny Ostoja Górska Koninki to niezwykłe miejsce dla wszystkich, którzy cenią sobie spokój i piękno natury. Oferujemy Państwu komfortowy wypoczynek w 47 dwupoziomowych pokojach o różnym standardzie, w których zakwaterować można od 1 – 4 osób oraz 3 przestronne apartamenty. Każdy pokój wyposażony jest w łazienkę, balkon, TV oraz WiFi, apartamenty dodatkowo posiadają aneks kuchenny oraz kominek.

POKOJE I DOMKI

apartament-plus

APARTAMENT PLUS mieści się w kompleksie domków. Posiada antresolę, pełniącą funkcję sypialni, na której znajdują się trzy pojedyncze oraz jedno łóżko małżeńskie. Na dole znajduje się przestronny salon z kominkiem i wyjściem na balkon. Jest tu także telewizor  płaskim ekranem z dostępem do telewizji naziemnej i satelitarnej, radio oraz rozkładana kanapa jako dodatkowa opcja noclegu dla dwóch osób. W apartamencie mieście się aneks kuchenny (stolik + krzesła, lodówka, kuchenka indukcyjna, kuchenka mikrofalowa, czajnik, zlewozmywak, szafka z naczyniami), łazienka z wanną oraz odrębna toaleta. Apartament jest w stanie pomieścić maksymalnie 7 osób.

apartament

S1
APARTAMENT mieści się w budynku głównym na drugim piętrze. Są tu trzy przejściowe pokoje; sypialnia z łóżkiem małżeńskim i łóżkiem piętrowym, mały pokoik z wersalką, przestronny salon z wersalką i balkonem. Znajduje się tu aneks kuchenny (kuchenka indukcyjna, kuchenka mikrofalowa, lodówka, czajnik elektryczny, zlewozmywak, naczynia) oraz łazienka z wanną. Dodatkowym pomieszczeniem apartamentu jest garderoba. W salonie znajduje się telewizor z płaskim ekranem z dostępem do telewizji naziemnej i satelitarnej. Na wyposażeniu znajduje się również żelazko i radio. Dużym atutem jest balkon z pięknym widokiem na Gorce oraz cały ośrodek. Apartament jest w stanie pomieścić maksymalnie 7 osób.

S6
APARTAMENT mieście się w budynku głównym na drugim piętrze. Są tu dwa pokoje; sypialnia z łóżkiem małżeńskim oraz salon z rozkładaną kanapą. W salonie znajduje się kominek oraz telewizor z płaskim ekranem z dostępem do telewizji naziemnej i satelitarnej. W apartamencie jest łazienka z prysznicem. Na wyposażeniu znajduje się także kuchenka indukcyjna, lodówka, czajnik elektryczny oraz szafka z naczyniami. Prócz niewątpliwego atutu jakim jest kominek, znajduje się tu także balkon z pięknym widokiem na Gorce oraz cały ośrodek. Apartament jest w stanie pomieścić maksymalnie 4 osoby.

standard-plus

DOMEK STANDARD  Jest to dwupoziomowy domek z antresolą.  Domki są 1 – 6 osobowe. W domkach 1 – 4 osobowych znajdują się cztery pojedyncze łóżka (po dwa na każdym poziomie). W domkach 5-6 osobowych na każdym z poziomów znajduje się rozkładana kanapa oraz pojedyncze łóżko. Na parterze znajduje się łazienka z prysznicem lub wanną, balkon oraz telewizor z płaskim ekranem z dostępem do telewizji naziemnej i satelitarnej. Każdy z domków posiada dostęp do wifi. W każdym domku znajduje się czajnik elektryczny oraz kubki.

 

 

Dodatkowo można zamówić u nas posiłki lub skorzystać na miejscu z dań z karty.

POSIŁKIOSOBA DOROSŁA
DZIECKO
OBIAD/OBIADOKOLACJA29 zł27 zł
KOLACJA25 zł22 zł

 

Na miejscu można dodatkowo wypożyczyć:

  • łóżeczko turystyczne dla dziecka (40 zł/pobyt)
  • wanienka dla dziecka (ze stelażem) (10 zł/pobyt)
  • lodówkę hotelową (40 zł/pobyt)
  • kuchenka elektryczna indukcyjna (30 zł/pobyt)
  • sprzęt do gier i zabaw
  • książki
  • ręcznik
  • grzejnik
  • nosidło turystyczne dla dzieci (20 zł/dzień)
  • sprzęt narciarski (wg cennika)
  • sanki, dmuchane opony, ślizgi (wg cennika)

REGULAMIN

§ 1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1.    Regulamin ośrodka obowiązuje na terenie kompleksu Ostoja Górska Koninki. Do jego przestrzegania zobowiązane są wszystkie osoby przebywające w ośrodku.
2.    Wynajmujący pokoje oraz domki zwany jest w dalszej części regulaminu „Ośrodkiem”, natomiast najemca pokoju/domku „Gościem”.
3.    Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji ośrodka.
4.    Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie ośrodka i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt lub poprzez podpisanie karty meldunkowej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
5.    Regulamin ośrodka jest dostępny w naszej recepcji, oraz na stronie internetowej www.ostojakoninki.pl.

§ 2 DOBA HOTELOWA
1.    Pomieszczenie mieszkalne w ośrodku, zwane w dalszej części „pokojem” wynajmowane jest na doby.
2.    Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
3.    Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 9:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Ośrodek może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego regulaminu.

§ 3 REZERWACJA I ZAMELDOWANIE
1.    Rezerwacji pokoju można dokonać telefonicznie dzwoniąc do recepcji ośrodka, osobiście w Ostoi Górskiej Koninki lub za pośrednictwem internetu wypełnia formularz rezerwacji na stronie www.ostojakoninki.pl
2.    Po dokonaniu rezerwacji, Gość otrzymuje drogą mailową informację o warunkach rezerwacji oraz niezbędne dane do wpłaty zadatku w wysokości 40 % wartości pobytu.
3.    Zadatek należy wpłacić w terminie do 3 dni od dokonania wstępnej rezerwacji. W przeciwnym razie Ośrodek zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie i anulowania rezerwacji. Zadatek jest bezzwrotny.
4.    Płatności za pobyt można dokonać w formie przelewu, płacąc gotówką w recepcji lub kartą płatniczą osobiście lub online.
5.    Rezerwacja jest skuteczna z chwilą uznania rachunku bankowego Ośrodka opłatą rezerwacyjną.
6.    Ostateczne potwierdzenie rezerwacji stanowi umowę najmu, która wchodzi w życie pod warunkiem zapłaty ceny za usługę w terminach i na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
7.    Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Cena musi zostać potwierdzona przez pracownika Ośrodka telefonicznie bądź e-mailem.
8.    Przedpłata jest wymagana każdorazowo, o obowiązku dokonania przedpłaty decyduje Ośrodek informując klienta w wysyłanym mailowo potwierdzeniu.
9.    Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
10.    Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
11.    Osoby niezamieszkałe w Ośrodku mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa, przebywać w pokoju w godz. od 10:00 do 21:00.
12.    Ośrodek może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin Ośrodka.
13.    Ośrodek zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.

§ 4  ANULOWANIE REZERWACJI
1.     Klient może anulować rezerwację wyłącznie pisemnie –mailem. W przypadku anulowania rezerwacji na minimum 45 dni przed planowanym przyjazdem zadatek zostanie zwrócony po potrąceniu kosztów obsługi w wysokości 50% wartości zadatku. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 30 dni przed przyjazdem zadatek  w wysokości 40% kwoty pobytu nie podlega zwrotowi. W przypadku nie dojazdu i anulacji rezerwacji w dniu przyjazdu pobierana jest płatność w wysokości 100% za pobyt. W przypadku zgody Ośrodka na zameldowanie i wymeldowanie w godzinach innych niż wyznaczone, pobierana jest dodatkowa opłata oraz wymagana jest zapłata całości za pobyt z góry.
2.     Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie za zgodą Ośrodka jeżeli ten posiada dostępny ten sam lub inny pokój,  który może zaproponować klientowi. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie. Zmiana rezerwacji nie jest możliwa jeżeli dotyczy ścisłego sezonu (święta, wakacje, ferie, sylwester, długie weekendy), Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy (brak przyjazdu), Ośrodek uprawniony jest do potrącenia wpłaconej 40% kwoty pobytu (opłaty rezerwacyjnej), lub całości za pobyt.
3.     W przypadku wcześniejszego opuszczenia pokoju lub późniejszego przybycia Ośrodek nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
4.     Ośrodek może anulować lub zmienić rezerwację, wyłącznie w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od Ośrodka w wyjątkowych sytuacjach (awarii w Ośrodku lub innego zdarzenia losowego) Zmiana rezerwacji polega na udostępnieniu pokoju zamiennego o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego pokoju w Ośrodku.
W wypadku braku zgody Klienta na substytucyjny pokój umowa ulega rozwiązaniu, a Ośrodek ma obowiązek zwrotu Klientowi wpłaconej przez Niego zadatku w terminie 14 dni od daty planowanego przyjazdu.

§ 5 WARUNKI PŁATNOŚCI
1.     Celem potwierdzenia rezerwacji do 3 dni od jej złożenia  – wpłata 40% wartości pobytu, lub całości za pobyt.
2.     Pozostała część, przelewem przed przyjazdem (decyduje data uznania rachunku Ośrodka), lub gotówką w dniu przyjazdu.
3.     Całość musi być wpłacona najpóźniej w dniu rozpoczęcia najmu pokoju.
4.     Ośrodek może pobrać dodatkowe opłaty za usługę sprzątania, wymianę ręczników i pościeli podczas pobytu gościa, jak również opłatę za pobyt z psem/ kotem, który został wcześniej uzgodniony z Ośrodkiem, za opał do kominka/ogniska, za zameldowanie po wyznaczonych godzinach – po akceptacji przez Ośrodek, za późniejsze wymeldowanie po akceptacji przez Ośrodek.

§ 6 USŁUGI
1.    Ośrodek świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią.
2.    Ośrodek ma obowiązek zapewnić warunki do spokojnego wypoczynku oraz zmianę pokoju w przypadku usterki, która nie może zostać usunięta.
3.    Na życzenie Gościa Ośrodek świadczy nieodpłatnie usługi w postaci:
– udzielanie informacji turystycznej oraz tej związanej z pobytem w ośrodku
– wypożyczenie łóżeczka turystycznego
– wypożyczenie ręcznika
4.    Na życzenie Gościa Ośrodek świadczy odpłatnie usługi w postaci:
– wypożyczenie czajnika elektrycznego
– wypożyczenie dodatkowego grzejnika

§ 7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OŚRODKA
1.    Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokojach przedmioty wartościowe i pieniądze. Uprasza się o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania pokoju.
2.    Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie bądź utratę samochodu lub innego pojazdu będącego własnością Gościa.
3.    Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe należącym do Gościa.

§ 8 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
1.    Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Ośrodka pod nadzorem rodziców/opiekunów. Rodzice/opiekunowie ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
2.    Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia powstałe z jego winy lub odwiedzających go Gości.
3.    Ośrodek zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody wykryte po jego wyjeździe, natomiast w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
4.    W przypadku wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym niezwłocznie pracownika recepcji.
5.    W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Ośrodek może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi.
6.    Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.

§ 9 WARUNKI POBYTU
1.     Pobyt w pokoju możliwy jest od godziny 14.00 w dniu przyjazdu do godziny 12.00 w dniu wyjazdu. Ewentualny wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd możliwy jest po uzgodnieniu z pracownikiem Ośrodka, w miarę dostępności pokoju. Przyjęcie gości odbywa się od godz. 14 do godz. 20, wymagany jest wcześniej telefoniczny kontakt w celu podania dokładnej godziny przyjazdu.
2.     Zabronione jest nieprzestrzeganie ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 7.00 rano, palenie papierosów w pokojach oraz częściach Wspólnych, łamanie zasad P.Poż , BHP, niszczenie pokoi lub wynoszenie z pokoi jego jakiejkolwiek części. Klient ma obowiązek zabezpieczyć pokój podczas swojej nieobecności poprzez zamknięcie okien i drzwi, wyłączenie urządzeń mogących stanowić zagrożenie P.Poż.
3.     W przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym paragrafie Ośrodek jest uprawniony do obciążenia kosztami doprowadzenia pokoju do stanu poprzedniego.  Klient obowiązany jest pokryć koszty doprowadzenia niezwłocznie.
4.     Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Ośrodek może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
5.     W przypadku rażącego naruszenia zasad określonych w niniejszym paragrafie, Ośrodek jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z pokoju w asyście Policji.

§ 10 POSTANOWIENIA DODATKOWE
1.    Osoby przebywające w budynku głównym/pokoje S 6 oraz S 1/ muszą liczyć się z częściową uciążliwością z powodu organizowanych imprez wieczornych w kawiarni oraz jadalni.
2.    Zezwalamy na pobyt w naszym Ośrodku zwierząt domowych za dodatkową opłatą. Właściciele zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień swojego czworonoga, sprzątania nieczystości oraz wyprowadzania psów wyłącznie na smyczy.
3.    Parkowanie samochodów dozwolone jest wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu. Zabrania się wjazdu na tereny zielone ośrodka.
4.    Na terenie kompleksu obowiązuje całkowity zakaz posiadania oraz zażywania zakazanych przez prawo środków odurzających. W razie stwierdzenia tego faktu, zostanie to zgłoszone na Policję, natomiast Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Ośrodek bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu.
5.    W pokojach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych (broni, amunicji, materiałów łatwopalnych itp.)

KLAUZULA INFORMACYJNA
Informacje podawane w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą – sporządzone na podstawie Art. 13 RODO
Informuję, że:
1.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ostoja Górska Koninki z siedzibą 34-735 Niedźwiedź, Poręba Wielka 251 dane kontaktowe tel. 183317580, recepcja@ostojakoninki.pl , zwany dalej Administratorem;
Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
2.     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy, dostęp do danych będą miały osoby pracujące i współpracujące z Administratorem danych w zakresie realizacji na Państwa rzecz usług, w tym realizujących usługi wsparcia technicznego oraz podmioty realizujące usługi prawno-finansowe,
3.     Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Art. 6 ust. 1:
– w celu wykonania i na podstawie zawartej z nami umowy (b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,…)
– w celu zawarcia umowy w związku z zainteresowaniem się nasze ofertą (b) lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;)
– podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku niepodania danych niemożliwe jest zawarcie umowy,
– w celu księgowym na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;)
4.     Posiada Pani/Pan prawo do:
– żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
– wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
– przenoszenia danych,
– wniesienia skargi do organu nadzorczego,
– cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
5.     Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
6.     Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przed dokonaniem rezerwacji oraz w trakcie pobytu w celu realizacji umowy, jak również po pobycie, przechowywane przez okres 3 lat w sytuacji kiedy gość rozlicza się za pomocą karty kredytowej, przez okres 6 lat w sytuacji kiedy została wystawiona dla gościa faktura , dane gości płacących wyłącznie gotówką zostają usunięte w dniu wyjazdu (chyba że prawo podatkowe oraz cywilno-prawne stanowi inaczej) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r o ochronie danych osobowych.

Dyrekcja Ośrodka Ostoja Górska Koninki

Dziękujemy,  życzymy udanego wypoczynku.